S novým způsobem pojetí recepčních služeb přichází M2C
Česká společnost M2C vyvinula produkt M2C E-Reception. Jde o unikátní technologii s non-stop provozem, která nabízí výrazné zefektivnění obslužnosti budov. Představuje širokou možnost využití v administrativních budovách, nemocnicích, hotelích, logistických centrech nebo státních úřadech a ve školách.
Multifunkční použití
Elektronické recepční M2C E-Reception lze využít mnoha způsoby, mimo jiné jako hotelový check-in, kiosek na vjezdech do logistických areálů, výdej benefitních karet a dárkových poukazů v obchodních centrech nebo registraci pacientů na soukromých klinikách.
„Na základě potřeb našich klientů jsme vyvinuli produkt, který lze snadno uzpůsobit pro různá využití v objektech všech možných zaměření. Zejména v administrativních budovách s vysokou frekvencí návštěv tato technologie výrazně usnadní a zrychlí jejich registraci, ohlášení a navigaci na požadovanou schůzku. Jde o platformu, jejíž funkce lze dále rozvíjet a modifikovat na základě individuálních požadavků klienta,“ říká Matěj Bárta, generální ředitel M2C, s tím, že poptávka po tomto řešení roste v poslední době ze strany provozovatelů administrativních budov, obchodních center a hotelů.
Úspora času i peněz
Ústřední komunikační platformou je velký dotykový displej, na kterém návštěvník snadno zvolí důvod návštěvy a robot ho poté naviguje dále. Technologie naskenuje a následně ověří pravost požadovaného dokladu. V případě dopředu sjednané návštěvy načte QR kód, který je zaslán formou MMS nebo emailem. Návštěvníkovi vydá přístupovou kartu pro otevření dveří nebo přivolání výtahu s dopravou do patřičného patra. V případě nestandardního požadavku či problému se návštěvník spojí s operátorem.
„Díky M2C E-Reception klienti mohou uspořit peníze, čas a mohou se zařadit mezi firmy, které mezi prvními využívají tuto technologickou novinku,“ dodává Matěj Bárta. V České republice se jedná o první univerzální řešení použitelné pro různé typy budov.